briefondernummer.nl

Met ruim drie miljoen singles in ons land is een goed opgezet platform voor dating op zich een kansrijke business. Maar niet iedereen wil meteen met een foto online, en ook niet iedereen wil de zoektocht naar een nieuwe partner te direct laten verlopen. Een iets discreter manier van contact leggen heeft bij velen toch de voorkeur. Immers: een groot aantal mensen is gewoon te verlegen of te bescheiden om zichzelf prominent online te adverteren.

Misschien is een stapje terug in de tijd dan wel de manier om een grote markt te bedienen. En erg ingewikkeld is het allemaal niet.

Ook u kent ze vast en zeker nog wel: de contactadvertenties in de krant. Altijd leuk om bij het ontbijt even door te lezen. Pure nieuwsgierigheid natuurlijk. Ramvol afkortingen om met zo min mogelijk leestekens toch zoveel mogelijk tekst kwijt te kunnen.

Een oud concept in een nieuwe jas

Tegelijkertijd was een contactadvertentie een heel discrete manier om zonder dat de hele wereld meteen wist dat jij het was een partner te zoeken. Bij elke advertentie stond een nummer, en wie op een advertentie wilde reageren kon een brief naar de redactie van de desbetreffende krant sturen welke de brief dan doorstuurde naar de juiste adverteerder.

Een systeem dat eigenlijk prima werkte.

Wie dat oude concept in een nieuw jasje hijst kan een hele mooie markt hebben. Zelfs met slechts één procent van de singles in Nederland zou het nog altijd om rond de 35.000 personen gaan, en dat kan een bijzonder mooi inkomen opleveren. En hoeveel procent van de markt geeft liever de voorkeur aan een iets discreter manier van contact leggen? Dat kan best eens meer dan dertig procent zijn.

Interesse?

Doe dan een mooi bod op deze domeinnaam, of neem anders gerust eens geheel vrijblijvend contact met ons op. Natuurlijk is er ook de optie om een meer digitale variant van het beschrevene te maken met de domeinnaam emailondernummer.nl