Krascadeautjes

Krascadeautjes. Hoe eenvoudig het ook klinkt, en eigenlijk ook is: dit wordt een absolute topper als het gaat om het trekken van een dagelijks terugkerend en vooral heel erg gevarieerd publiek. Net als in elk ander concept dat we schrijven is ook hier eenvoud de basis.

Weggeven als inkomstenbron

Een Fitbit, een laptop, honderd setjes badschuim: je kunt het zo gek niet bedenken of je kunt het weggeven. Weggeven is promotie, maar wat als jij iets weggeeft en een paar miljoen mensen zien je bedrijfsnaam en wat je weggeeft? Promotioneel is dat een knaller van de bovenste plank.

Met een digitaal kraskaartje selecteert Krascadeautje de winnaar of winnaars van die dag. Alle anderen winnen (bijvoorbeeld) een kortingscoupon van tien, twintig of dertig procent. En reken maar dat dat omzet oplevert. Goed, de marge is smaller. Maar met een groot aantal orders kan de opbrengst leuk zijn en, veel belangrijker, heeft u meteen een nieuw en omvangrijk klantenbestand erbij.

Krascadeautjes is niets meer, en niets minder dan een promotiekanaal. Op een laptop of een pc even goed en snel te bekijken als op een mobiele telefoon. En natuurlijk richten we het zo in dat ook uw weggeefaktie er snel, goedkoop en efficiënt nieuwe klanten voor u werft.

Maar wel een goed bezocht promotiekanaal.

Meer weten?

Eind april gaat Krascadeautjes live.