Modepasje

De opdracht: bedenk iets om mensen weer naar de fysieke modewinkel te trekken. Mode is een markt waar online steeds meer winkels steeds meer omzet van de fysieke winkels afsnoepen. Kleding bestellen wordt steeds meer een kwestie van aanklikken, bestellen, thuis passen en terugsturen wat niet past of niet staat. Jammer, want alleen al voor de gezelligheid is de ‘echte’ modewinkel veel leuker.

Modepasje: mode pas je

Qua service wint de fysieke kledingzaak het altijd van de webwinkel. Maar uiteindelijk ook wat gemak betreft. Immers: een klant kan alles passen en meteen in de spiegel bekijken of iets staat of niet. En zo loopt eigenlijk elke klant tevreden de deur uit.

Binnen het Modepasje brengen we een aantal zaken samen. Zo is het Modepasje om te beginnen een kortingspas. Bij elke aangesloten winkel krijgt men op vertoon van het Modepasje standaard al vijf procent korting op alle aankopen. Maar het staat elke winkelier vrij om meer korting te geven.

Verder krijgt men via de app lokale aanbiedingen binnen waarmee nog meer korting op allerlei aankopen kan worden gekregen. Zo kan een winkelier razendsnel en doelgericht diens doelgroep bereiken, terwijl degenen met de app meteen weten wat er in de aanbieding is en waar.

En zo voegen we gaandeweg meer functionaliteiten toe aan het Modepasje.

Natuurlijk is het Modepasje straks gratis online te bestellen.

Binnenkort online, in de winkel en hopelijk ook in uw portemonnee.